Sunday 5 May 2013

საბავშო ბიზნესი





მოგესალმებით როგორ ხართ დღეს მე მინდა გესაუბროთ საბავშო ბიზნესზე J ძან მაგარია   რაღაც მინდა გასწავლოთ ყველას გამოგადგებათ  არის მომენტი ყველას ცხოვრებაში როცა გვინდა თავი ვიგრძნოთ დამოუკიდებლად განსაკუთრებით  თინეიჯერებს მათ შორის მეც და ჩემს ძმასაც.  ჩვენი ბიზნესი   გვაქ ესეც შეიძლება ვუწოდოთ .

ერთხელ ჩემს მშობლებთან ერთად  ვიყავი ქარელის ბაზარში სანამ ჩემი მშობლები  ყიდულობდნენ მე იქვე გალიაში მყოფ კურდღლებს ვეფერებოდი ცხოველები ძალიან მიყვარას  სახლშიც მყავს ბევრი ცხოველი, მთელი დღე შემიძლია მათ ვეთამაშო.

  მამაჩემა რომ დამინახა გაიცინა და თქვა:  „ზოპარკის გამგე ხარო“ კაცს გაეცინა  რატო არისო  ამათაც უთხრეს ცხოველები უყვარსო  ამის მერე ამ კაცმა ყველაზე საყვარელი კურდღელი მაჩუქა ისე რომ ჩემი სახელიც კი არ იცოდა და არც იცის არც მე .

ამის შემდეგ ცემა კურდღელმა დაყარა  გამიმრავლდა მერე სხვებმა დაყარეს და გრძელდება ეხლაც მათი გამრავლება  ძან კარგად იყიდება  თან მოვლაც ადვილი და სახალისოა  მე და ჩემ ძმას თუ გვინდა რამის ყიდვა  მშობლებს აღარ ვაწუხებთ ჩვენვე შეგვიძლია ვიყიდოთ თან ყველაზე მაგარი რაც არის ინტერნეტი სულ მაქვს როგორც ყველას ჩვენც გვაშინებდნენ თუ გაგვაბრაზებთ ინტერნეტს არ ჩაგირთავთო ეხლა ვეღარ გვაშინებენ ვყიდი ყოველ თვე და ვრთავ ასევე ელექტრო ენერგის ფულსაც ვიხდით . 

ასე რომ ჩემი სასიამოვნო გამოცდილებით გირჩევთ იგივეს გაკეთებას იყიდეთ პატარა ბაჭია ხუთი ლარი ღირს  აჭამეთ ზაფხულში  ბალახი ყველგან ნახავთ  გაიზრდება და გახდება დიდი კურდღელი მერე გაყიდი ოცი ოცდათ ლარად თან დაყრის     J

No comments: