Saturday 3 August 2013

გასული პოლიტიკურად ცხელი ზაფხული

გოგონა დროშით მე ვარ

დღეს 2013 წელია 3 აგვისტო მზე ისევ ანათებს და გაყინულ სულებს კვლავ გვითბობს  
 ზუსტად 1 წლის  წინ  ამ დგეს დაიწყო რაღაც ახალი ჩემს ცხოვრებაში ეს იყო ჩემი ცხოვრების ერთერთი მნიშვნელოვანი ატაპი  

დრო ცოცა დავიწყე ბრძოლა სამშობლოსთვის  სწორედ ამ დღეს გავწევრიანდი  ახალციხის : ქართულ ოცნებაში  
ყოველ დღე გადატვოირთული გრაფიკით გვიწევდა მუშაობა დილიდან გვიან ღამემდე დავდიოდით აქციებძე შეხვედრებზე ხალხთან  ყოველ დღე გვიწევდა  ქალაქში პლაკატების და ფლაერების გაზეთების დარიგება და გავრცელება  საღამოს როცა მოვრჩებოდით ყველაფერი თავიდან გასაკეთებელი გვიხდებოდა  რადგან  სხვა პარტიის წარმომადგენლები  კერძოდ ნაცები  ყველაფერს ხევდნენ ყრიდნენ წვავდნენ მაგრამ ჩვენ არ დავნებდით და პაქტი სახეზეა 

ეხლა ამბობენ რომ  ხელს არ ვუშლიდით და არ ვდევნიდითო მაგრამ მე ხომ მოწმე ვიყავი ამის  პოლიცია კუდში დაგვყვებოდა და თვითონვე ანადგურებდნენ ჩვენს ნამუშევარს  დაგვდევდნენ გვაშანტაჟებდნენ გვიჭერდნენ ხო  კინაღამ მეც დამიჭირეს  

ხალხი ისე იყო დაშინებული ხმასაც არავინ აღარ მცემდა ქუჩაში   რადგან ოცნების მაისური მეცვა  
 ერთხელ ჩემი მეგობრები  და თანამოაზრები  ჩემი გუნდის წევრები ცემეს და  მაიკები დაწვეს ამის მერე სულ დაცვით დავდიოდით   და მერე მანქნით სათითაოდ მივყავდით ყველა სახლში  

ერთ საღამოს ტაქსით მინდოდა წასვლა მაისური აღარ მეცვა რადგან მაგ შემთხვევაში ახლოს არ გამეკარებოდნენ  რო მივედი  ტაქსისტებთან დამეხვნენ  სად წაგიყვანოთო უცებ ყველა გატრიალდა  ვერ მივხვდი რა მოხდა ამ დროს დავინახე ერთერთის თვალები საით იყურებოდა ეს ჩემი გულსაკიდი იყო წარწერით " კოალიცია ქართილი ოცნება "  მარი ყირიმლიშვილი "  რაც მომწმობდა რომ მე ოცნებიდან ვიყავი  ერთი სიტყვით ყველამ ბუზები დაიფრთხო  არ გვცალიაო და არ წამიყვანეს :)

მიუხერდავად ამ გადატვირთული გრაფიკისა და ზეწოლისა მაინც მაგარი დრო გავატარე  გავიცანი მაგარი ხალხი გავიჩინე მეგობრები  მერგო პატივი  მემუშავა გუნდური სულის კვთებით   ახალციხეს რა ტერიტორიაც და სოფლებიც ეკუთვნის ყველა ვნახე ანუ ერთგვარი ექსკურსიაც იყო ჩემთვის მანამდე არ მქონდა ნანახი  

საბოლოდ კი გავიმარჯვეთ   ზუსტად 1 ოქტომბრის დასასრულს და  2 ოქტომბრის დასაწყისში როცა მივხვდით რომ გავიმარჯვეთ და ჩვენი შრომა წყალს არ გაჰყვა საზეიმოდ გაიხსნა შამპანური  ბახხხხ და საცობი ავარდა მაღლა და უცებ ბუხხ და მე მომხვდა ეხლაც მაქ  საცობი გამარჯვების ნიშანი 

No comments: