Sunday 16 June 2013

ჩემს შესახებ

მოგესალმებით დღეს მინდა გესაუბროთ ჩემზე ვინ ვარ და მასეთები
მე ვარ მარი ყირიმლიშვილი დავიბადე 1996 წლის 20 ოქტომბერს  ამჟამად ვარ 16 წლის  სიმაგლეში 1 .50 მ დზლივს ავედი :) ვარ 47 კილო მაგრამ დაკლებას ვაპირებ

მყავს ერთი ძმა ბებიები და მშობლები ასევე ბევრი ნათესავი  ვარ  თუ არა მხიარული არ ვიცი მე ვცდილობ რომ ვიყო  და დანარჩენიც ჩემა მეგობრებმა იციან    მიყვარს ყველა სეზონი
 ზამთარი იმიტომ რომ ცივა და ღამე ლოგინში თბილად ვიდზინებ  თოვლი რაოესაც თოვს  და არემარე თეთრად იმოსება ულამაზესი    გახალი წელი რომელსაც მთელი წელი ველოდები   გუნდაობა ჩემს მეგობრებთან ერთად  არ მიყვარს თბილად ჩაცმა და სანამ სახლიდან გავახწიო ერთი ომი მიწევს იმიტო რომ  არ მოსწონთ თხლად რო ვიცმევ   და მეჩხუბებიან თბილად ჩაიცვიო სვითრები ისე მიპატარავდება ერთხელაც არ მაქ ჩაცმული და რპცა ჩემი მეგობრები ზამთარში გარეთ საგუნდაოდ გამოდიან ქუდებით კურთკებით კაშნით ხელთათმნებით და ჩაფუთნულები მათ მე მაიკით ვხვდები დანარჩენი ატრიბუტების გარეშე  გიჟს მედზახიან  ზამთარში ცუდად არასდროს ვხდები მაგრამ დგება თუ არა ზაფხული გრიპიც მხვდება    ზამთარში მიყვარს ნაყინის ჭამა    ყინვაში  და თუ მტკივა ყელი ნაყინის მერე მივლის

 გაზაფხული მიყვარს იმიტომ რომ ბუნება იღვიძებს ამოდის ბალახი ულამაზესი ყვავილებით იფინება მინდორი მიყვარს ტყეში სეირნობა  და ასე შემდეგ

ზაფხული მიყვარს რადგან არავინ მეჩხუბება თხლად ნუ იცმევო მიყვარს წუწაობა და ბევრი წყალი  საჭყუმპალაოდ

შემოდგომა  არემარე იცვლის ფერს და ხდება ულამაზესი ფერებით აღსავსე  თან ჩემი დაბდგეც არის ასევე იწყება სკოლა და ჩემს გიჟ მეგობრებს ვნახულობა

ვარ ფიცხი თუ რამე მეწყინება პირში ვიცი თქმა ყველაფერს ვამბობ რასაც ვფიქრობ   არ ვთმობ თუ ვიცი რომ ვარ მართალი   რატომღაც სულ სხვა აზრები მაწუხებს ხოლმე რაიმესთან დაკავშირებით    თუ ვინმე იკითხავს ჩემს კლაში არ მეგობრებში ვინ არის ყველაზე ხმაურიანი და ვინ ლაპარაკობს ყველაზე ბევრს და ვის ვერ გაჩუმებ სანამ თავისას არ იტყვის  არ გაჩერდებაო ყველა მე მიყურებს მე ვარ და იმიტომ  

 ასევე მინდა გითხრათ არ მიყვარს წერისას  წერთილების და ეგეთების დაწერა განა  იმიტომ რომ არ ვიცი რავი  მეზარება ხოლმე ასე რომ მაპათიეთ    მიყვარს ცხოველები უზომოდ
ვიცი დაგღალეთ მარა რაც შემეძლო შევამოკლე  და ისე დავწერე  :) :) :))))))
  ესეც მეე

No comments: