Monday 22 April 2013

და –ძმა (საყვარელი მწვალებლები)

    
 მოგესალმებით ჩემო მკითხველნო როგორ ხართ
 დღეს მინდა გესაუბროთ  ოჯახის წევრებზე მშობლებზე არა ჩვენს და ძმაზე,

   ძალიან მაგარია როცა და ან ძმა გყავს მე ჩემზე დიდი ძმა მყავს, ძანნნ მიყვარსს ერთხელ არ გვიჩხუბია , სიურპრიზების გაკეთება უყვარს..
   სახლში როცა არ არის ცუდად ვხდები   როცა მოდის მიხარიაა მერე ვაწვალებ, ვაბრაზებ,   ნერვებს ვუშლი, მე კი ვხალისობბ.
  ვეჭიდავები ხოლმე მაგრამ სულ მე ვერევიი  საქმე იმაშია რომ სადაც არ უნდა შეხო ეღუტუნება და სიცილს იწყებს მე კი არ მეღუტუნება და ვერევი რა სიცილით.                                                                                                     დედაჩემი ამბობს ჩვენზე "გველს თავისი მაწვალებელი უყვარსო " მასე ხართო   

შანსი არა სადმე წავიდეს და რამე არ მომიტანოს  თუნდაც ერთი ყვავილი   მე ყველა წვრილმანი მახარებს იმიტომ რომ ვიცი სიყვარულით მჩუქნის.
მეც ვანებრივებ ჩემი გაკეთებული საჭმლით და კბილეულით ერთხელ ღამის პირველ სათზე თქვა ფელამუში მინდა ,  წამოვედი მას ეგონა რომ დავიძინე მე კი ნახევარ საათში ფელამუშით ხელში შევედიი  ისე გაეხარდა.
  ბებიაჩემი მეჩხუბება ყველაფერს ნუ უსრულებო.
  მოკლედ მაგარია დიდი ძმა მაგრამ მე პატარა ძმაც მინდა დიდი დაც და პატარა დაც   სისხლის გარესჰე კი მყავს და ძმა  ჩემი გიჟები მეგობრრები

   აბა ჰე აგარ მოგაწყენტ  თქვენც იცი როგორია და ძმობა  გაუფრთხილდით ერთმანეთს და aრ ეჩხუბოთ 

No comments: