Wednesday 6 March 2013

პროექტის შეფასება

პირველ რიგში მოგესალმებით ჩემო მკითხველნო და  გეტყვით რომ მე მონაწილეობას ვიღებდი ერთ პროექტში, რომელიც მიზნად ისახავდა სხვადასხვა ერებს შორის  კულტურის და ტრადიციების გაზიარებას.  რის ფარგლებშიც  მონაწილებმა შევქმენით
"blogebi"  სადაც ერთმანეთს ვუზიარებდით ყველაფერს. სამწუხაროდ უკვე დამთავრდა.    ჩემი "blogi 'გახდა  საუკეთესო და გადმომცეს ლეფტოპი. ეს რამოდენიმე თვე მე არასდროს არ დამავიწყდება მითუმეტეს დაჯილდოვების   დღე   თუ რას ვგრძნობდი ამაზე სხვა პოსტში დავწერ ეხლა კი  გადავალ ამ პროექტის შეფასებაზე.
                                             
  ჩემს მიერ არჩეულ პასუხს ავღნიშნავ ასე მაგ: (1)

                                                  შეფასების კითხვარი

1).კმაყოფილი ხარ თუ არა განხორციელებული აქტივობებით?
       (1). კი                    2).მეტნაკლებად                    3).არა

2).კმაყოფილი ხართ თუ არა ტრენინგებით?
      (1).კი         2).მეტნაკლებად          3).არა

3). რომელი იყო ყველაზე  საინტერესო დავალება?

ჩემთვის ყველაზე საინტერესო დავალება იყო "ჩვენი  ტრედიციები".
ეს დავალება შეასრულა ყველამ და ყველასი იყო ერთმანეთისგან განსხვავებული, რადგან ამ პროექტში როგორც ზემოთ გითხარით მონაწილეობას იღებდნენ სხვადასხვა ეროვნების ბავშვები,   მე გავეცანი მათ ტრადიციებს და ძალიან  მომეწონა.

4).რა მოგცათ (შეგძინათ) განხორციელებუმა პროექტმა?

ლეპტოპი  :D  :D  :D    რა თქმა უნდა  ცოდნა  პროექტის ფარგლებში გავიგე  სხვადასხვა სიტყვების განმარტება. გავიცანი ჩემი თავი.   გავიცანი უმაგრესი ბავშვები და დავუმეგობრდი. შევიძინე გამოცდილება.

5).პროექტის დასრულების შემდეგ გააგრძელებთ თუ არა შექმნილი ბლოგის მუშაობას?
         (1).კი (kanishna)         2).არა

6).რის გაუმჯობესებას ისურვებდით მომავალში?

 ვისურვებდი რომ უკეთ გავიცნო ამ პროექტის ყველა მონაწილე. მინდა მათთან ერთად გავატარო რამოდენიმე დღე რომელსაც მერე ყველა ერთად დაუვიწყარ დღებად ვაქცევთ.  :)  :) :) :) :) :)

No comments: